Anonymous

Çipras mülteci botunu batıran askeri hakkında konuştu

by Anonymous / 21 Kasım 2015

12 Kasım 2015 tarihinde Yunanistan Sahil Güvenlik ekipleri tarafından mültecilerin bulunduğu lastik botu batırı...

Anonymous

Cemaat şirketlerine atanan kayyumlar: Maaşımızı düşürün

by Anonymous / 21 Kasım 2015

Kaynak Holding'e bağlı 19 şirket, bir vakıf ve derneğe atanan 7 kayyum, maaşlarının düşürülmesi için Cumhuriyet Başs...

Anonymous

ÜTOPYA FİNAL'DE HAKSIZLIK MI YAPILDI ?

by Anonymous / 21 Eylül 2015

Şuanki yazacak olacağım yazıya başlamadan önce belirtmek isterim ki ütopya yarışmasını en baştan beridir takip eden ve sürekli internett...

Anonymous

Yeni Bir Yaşam Standardı: Inistanbul

by Anonymous / 25 Haziran 2015

Bilindiği gibi İstanbul’da son yıllarda sayısız konut projesi hayata geçiriliyor. Kimisi İstanbul’un ücra bir köşesindeyken kimisi de t...

Anonymous

Doğuş Otomotiv Trafik Hayattır!

by Anonymous / 21 Mayıs 2015

Araç kullanırken telefonla konuşmayın, hayatı susturmayın! Çünkü Trafik Hayattır! Hayatımızın en önemli unsuru haline gelen trafik güv...

DÜNYA

Amerikalı gazeteci James Foley katili Londra hip-hop sanatçısı Abdel-Majed Abdel Bary Olduğu Tespit Edildi

İngiliz güvenlik hizmetleri MI5 ve MI6 bildirildi Amerikalı gazeteci James Foley idam katil avı kilit zanlısı olarak İngiliz hip-hop sanatçısı belirledik. Sunday Times gazetesi Abdel-Majed Abdel Bary'a dedi. Batı Londra Maida ...

More DÜNYA
More SPOR
More MAGAZİN
More MEDYA

DÜNYA'NIN GERÇEKLERİ

Dünya'nın Gerçekleri

Facebook'ta her eklediğiniz arkadaş ile Mark Zuckerberg'in servetine $0.003 Dolar katkıda bulunuysunuz. Daha Fazla Bilgi İçin Facebook Sayfamızı Beğenin : DÜNYA'NIN GERÇEKLERİ ...

More DÜNYA'NIN GERÇEKLERİ

More DÜNYA'NIN GERÇEKLERİ

Markaların Gözdeleri: Sözü Geçen Bloggerlar

Unknown on : 9 Haziran 2014 Pazartesi 0 YORUMLAR
Unknown


Blog Hocam - Daha İyi Bloglar İçin


Posted: 09 Jun 2014 01:58 AM PDT
Günümüzde yapılan araştırmalar insanların satın alma kararları üzerinde bloggerların büyük etkisi olduğunu gösteriyor. Bu durum blogların markalar ve ajanslar tarafından bir pazarlama aracı olarak kullanılmasını getirdi. Karşılığında da bloggerlar maddi kazançlar sağladı. "Bu markalar ve ajanslar neden bana reklam vermiyor?" dediğinizi duyar gibiyim. Bunu bakış açısıyla açıklayabilirim. Özellikle genç yaştaki erkek bloggerlar "PageRank'im şu kadar, Alexa sıralamam şu, günlük hitim şu" gibi veriler ortaya koyuyor ve reklam almaya değer bir blogları olduklarını düşünüyorlar. Bu veriler elbette önemli. Backlink çalışması yapan freelance SEO çalışanları ve küçük çaplı SEO firmalarının sizi tercih etmesine neden olabilir. Fakat markaların umurunda değil.  Peki markalar neden umursamıyor bu verileri? Markaların beklentileri ne? Pazarlamada influence diye bir kavram vardır. Anlamı; birinin davranışları veya kararlarını etkileyen etkidir. Başkaları üzerinde bu...

[ Yazının devamını okumak için başlığa tıklayın ]

Hiç yorum yok: