GÜNDEM


More

Yolun Neresindeyim?

Unknown on : 16 Kasım 2014 Pazar 0 YORUMLAR
Unknown
ETİKETLER :

Yolun Neresindeyim?


22 Hafta

Posted: 16 Nov 2014 12:43 AM PST


22 Hafta 1 Gün (5,5 ay)

Çok şükür, bin şükür çok güzel ve rahat geçiyor.
Diğer yandan hormonlar yüzünden sürekli mod değişikliği yaşıyorum.
Bu kadar kolay geçmesi de diğer yandan panik yapıyor insanda.
Buldum da bulanıyorum yani!

Karnım büyüdü mü?
İnternnette diğer 22 haftalık hamile fotoğraflarına bakılır ve benimki onlara göre küçük kalıyor normal mi acaba hissine girilir.
Bebek kıpırdayınca ve ben bunu hissedince benden mutlusu yok.
Ama kıpırdamadığında (yani ben hissedemediğimde) dünyanın en mutsuz ve huysuz insanına dönüşüyorum.
Evet rahim büyük, bebek daha küçük ve çoğu hareketini hissetmemem normal ama gel de bana anlat!
Bir ben var içimde benden öte!
İçimdeki ben panik, depresyon hırkalı dolaşan bir tip.
Dışımdaki ben kısmen daha mantıklı. 

Aslında benim karın ağrım belli. Salı günü doktor günü ve ben her doktor öncesi böyle bunalıma girerim.
İnşallah iyi şeyler duymak nasip olur.

Kızım da ben de iyiyiz. Tek sorun kafam işte!
Dualarınızı eksik etmeyin!!

Bu yazıdan ben bir şey anlamadım, siz de anlamazsanız şaşırmam.

Hiç yorum yok: