GÜNDEM


More

Yolun Neresindeyim?

Unknown on : 29 Nisan 2016 Cuma 0 YORUMLAR
Unknown
ETİKETLER :

Yolun Neresindeyim?


Dinliyorum, Okuyorum, İçiyorum #3

Posted: 29 Apr 2016 05:54 AM PDT




Bu ara çok şükür biraz daha hızlı okuyabilir oldum. Eee o zaman zamanıdır bu yazıyı yazmanın.


Dinliyorum: Bu ara Volkan Konak Aleni Aleni'ye taktım :) dinlemek için buraya tık tık  İnsanın içini kıpır kıpır yapıyor.

Okuyorum: Arkadaşımın hediyesi Kahraman Tazeoğlu - Aşkla Kal. Beni yeni yazarlarla tanıştıranları seviyorum :) Keyifli gidiyor kitap. Okuması kolay, insanı yormuyor ve akıcı.

İçiyorum: Türk kahvesi :) Bizim ailede teyzemdir kahveci. O içtikçe ev kahve kokuyor ve ben de bu kokuya yeniliyorum :) Kahve kokusu kim sevmez?
Tabii ki Japonya'da Türk kahvesi yok. Yanımızda getirdik, stoktan içiyoruz.
Yanındaki tuzlu, karamelli çikolatayı da çok sevdim.
Alter Eco Burnt Caramel Chocolate satın almak için buraya tık tık

Siz neler dinliyor, okuyor ve içiyorsunuz?

Hiç yorum yok: