GÜNDEM


More

Yolun Neresindeyim?

Unknown on : 22 Ocak 2017 Pazar 0 YORUMLAR
Unknown
ETİKETLER :

Yolun Neresindeyim?


Efsunlu Orman Meselesi

Posted: 21 Jan 2017 09:17 PM PST














Ben artık bu yükü tek başıma taşıyamayacağım.
Orman projesi için istenen paranın 1.5 katını 3 günde tamamladığımız halde (ki hafta sonu olmasa 1 günde olacaktı)
1 yılı aşkın süredir bir geri dönüş ya da tamamlanma olmadı.
Ağustos ayında ormanın açık adresini istedim, ziyaret etmek istediğimi söylediğim zaman orası çamur, dağ başı, yanında eleman olmadan çıkamazsınız gibi sözlerle caydırıldım.

Kızımın adına tamamen iyi niyetle başlanmış bu proje ne yazık ki artık bende
vicdan ağırlığı yapıyor.
Onca insana karşı sorumluluk hissediyorum.

Aylar geçti, yıl geçti ne dikimden ne de tabeladan haber yok!

Yazışmaları da ekledim.
Umarım en kısa zamanda bir sonuca varabiliriz

Hiç yorum yok: